Ads 468x60px

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Uma Thurman: «Με τρελαίνει ο εαυτός μου!»

Η 41χρονη ηθοποιός Uma Thurman, μητέρα της 13χρονης  Maya και του 10χρονου Levon από τον πρώτο της γάμο με τον ηθοποιό Ethan Hawke, σε πρόσφατες δηλώσεις της, τόνισε πως καταφεύγει στην ηθοποιία, γιατί διαφορετικά δεν τα βγάζει πέρα με τον εαυτό της!

Σύμφωνα με το Bang!Showbiz δήλωσε: «Ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που εστιάζουν υπερβολικά και «κολλάνε» έντονα σε οτδήποτε τους συμβαίνει. Μερικές φορές έχω τόσα νεύρα που ειλικρινά, με τρελαίνει ο εαυτός μου! Τότε καταφεύγω στην ηθοποιία για να ηρεμήσω!»

 Η ηθοποιός, που έγινε διάσημη από ταινίες όπως το “Pulp Fiction” και το “Kill Bill” δήλωσε επίσης ότι ακόμα δεν μπορεί να διανοηθεί το πόσο ψηλά έχει εκτοξευτεί η καριέρα της: «Αν στο ξεκίνημα μου, κάποιος μου έδειχνε τα εμπόδια και τις δοκιμασίες που θα κατάφερνα να περάσω μόνη μου στην συνέχεια, δεν θα πίστευα πως πρόκειται για το ίδιο άτομο.»

Σύντομα θα δούμε την Uma Thurman στην ταινία “Bel Ami”.




Πηγή: mtvgreece

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin