Ads 468x60px

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Kate Blanchet: "Όλες αυτές τις ηθοποιούς που κάνουν πλαστικές, τις λυπάμαι"

"Καρφιά" και μάλιστα δημόσια για τις συναδέλφους της εκτόξευσε η διάσημη ηθοποιός Kate Blanchet.

Η πρωταγωνίστρια πολλών επιτυχημένων ταινιών μίλησε για τις πλαστικές επεμβάσεις στις οποίες υποβάλλονται δεκάδες συνάδελφοί της, τις οποίες όπως είπε χαρακτηριστικά λυπάται:

«Το τελευταίο διάστημα πολλές συνάδελφοί μου επισκέπτονται τον πλαστικό χειρουργό για επέμβαση. Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα εάν δεν ήμουν απόλυτα σίγουρη ότι θα μου πηγαίνει. Σε γενικές γραμμές, πολλά κορίτσια στην ηλικία των 20 ετών δείχνουν σαν τα κρύα τα νερά και μετά από μερικά χρόνια δεν βλέπονται. Πραγματικά, όλες αυτές τις κοπέλες που κάνουν πλαστικές για να δείχνουν ομορφότερες ενώ πολλές φορές δεν το χρειάζονται κάτι τέτοιο… τις λυπάμαι», δήλωσε σε συνέντευξή της σε ιστοσελίδα μόδας και πρόσθεσε:
 
«Είμαι παραδοσιακός τύπος. Κάνουμε τόσα πολλά στους εαυτούς μας που πλέον πολλά ξεπερνούν τα όρια. Δεν ξέρω πια τι είναι σωστό και τι όχι. Αυτό που ξέρω είναι ότι πρέπει να αφήσουμε τον χρόνο να κυλήσει φυσιολογικά χωρίς βίαιες παρεμβάσεις. Αυτό δεν είναι το πιο λογικό πράγμα του κόσμου;»

Στα 42 της χρόνια, η Blanchett είναι μια από τις πιο γοητευτικές ηθοποιούς του Hollywood και από τις ελάχιστες – ομολογουμένως – που αν και με ρυτίδες που προδίδουν την ηλικία της, παραμένει μακριά από το νυστέρι του πλαστικού.




Πηγή: star

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin