Ads 468x60px

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Η Μαρία Μενούνος θα εμφανιστεί με την ελληνική σημαία στο αμερικάνικο Dancing with the Stars;

O Γιώργος Σατσίδης ταξίδεψε στο Λος Άντζελες με αφορμή την απονομή των φετινών Όσκαρ και συνάντησε στο κόκκινο χαλί την Μαρία Μενούνος που κάλυπτε το γεγονός για το ΝΒC. Η Μαρία αποκαλύπτει στην εκπομπή του Γιώργου Movies and Stars ότι της έγινε πρόταση για το αμερικανικό Dancing with the Stars, την αποδέχτηκε και ξεκίνησε ήδη τα γυρίσματα και την προετοιμασία για το live!

H Menounos δήλωσε στην κάμερα του MTV:
  
"Τηλεφώνησα πρόσφατα στη Μαριέττα (Χρουσαλά) και της ζήτησα να μου πει πώς τα έβγαλε πέρα με τις σκληρές πρόβες.... είναι πολύ επίπονο Χριστέ μου, καθημερινά κάνω πράκτις και πονάει όλο μου το σώμα... Πάντοτε έκανα γυμναστική, πιλάτες και γιόγκα αλλα δεν είναι αρκετό από ότι φαίνεται!

Στην ερώτηση του Γιώργου εαν θα συμμετείχε στο Ελληνικό Ντάνσινγκ, η Μαρία απάντησε: 

"Αν έβρισκα το χρόνο γιατί όχι; Το θέμα είναι ότι μάλλον από ότι ξέρω τα δύο σόου ξεκινάνε ταυτόχρονα αλλά για την Ελλάδα θα το έκανα... Τώρα σκέφτομαι να βγω με μία Ελληνική σημαία κάπου πάνω μου για να προκαλέσω θετικά σχόλια για τη χώρα μας. Η δημοσιότητα που έχει η Ελλάδα τον τελευταίο καιρό δεν είναι καθόλου καλή, η εικόνα της χώρας έχει χαλάσει αλλά στο χέρι μας είναι να την φτιάξουμε... Όλοι μας μπορούμε να κάνουμε κάτι για να αλλάξει... Είμαι βέβαιη ότι σε λίγα χρόνια θα είναι καλύτερα τα πράγματα... Και εδώ στις ΗΠΑ η οικονομία δεν είναι στα καλύτερά της αλλά ο τρόπος που τα media χειρίζονται την κατάσταση είναι διαφορετικός... Και φυσικά τα επεισόδια στο κέντρο της πόλης της Αθήνας, έτσι όπως μεταδίδονται κάνουν πολύ κακό!".

Όσο για το μήνυμα που στέλνει στους Έλληνες;

"Να είναι θετικοί, δυνατοί, αισιόδοξοι... Να έχουν πάθος και αγάπη για την Ελλάδα, θα έρθουν καλύτερες μέρες είμαι σίγουρη! "




Πηγή: mtvgreece

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin